ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ // ΣΕΜΙΝΑΡΙA

A Course in Μusicality of the body / Tο μουσικό σώμα του περφόρμερ
Ένα σεμινάριο υποκριτικής με άξονα το σώμα και τη φωνή
με τους Julianna Bloodgood και Rafał Habel

 

● Embodied Voice and Text
● Anatomy of Movement
● Ensemble Physical Training
● Polyphonic Singing and Improvisation
● Rhythms and State of Readiness

 

9 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ | ΩΡΕΣ: 11.00-14.00
ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ
Σάββατο 2/2, Κυριακή 10/2,
Σάββατο 16/2, Κυριακή 24/2
ΜΑΡΤΙΟΣ
Σάββατο 2/3, Σάββατο 9/3, Σάββατο 16/3,
Σάββατο 23/3, Σάββατο 30/3

Φωτογραφίες: © Karol Jarek
Γλώσσα: Αγγλικά
Περιορισμένος Αριθμός Συμμετεχόντων
Πληροφορίες/ Εγγραφές : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. / 6983313302 (17.30-21.30)

 

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές παραστατικών τεχνών και προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία διερεύνησης της χρήσης του σώματος, της φωνής και της φαντασίας ως πηγών δημιουργικότητας.

Πυρήνας του σεμιναρίου, που διεξάγεται με την καθοδήγηση των Rafał Habel και Julianna Bloodgood (μέλη του Song of the Goat Theater), είναι η σωματικότητα του ερμηνευτή και η λειτουργία της ομάδας. Πρόκεται για μία σε βάθος έρευνα πάνω στη σχέση σώματος, φωνής, κειμένου και μουσικής.

Αναζητούμε τρόπους ανάπτυξης της παρουσίας του ερμηνευτή, μέσα από τη φωνή και το σώμα που παραμένουν ανοιχτά και ελεύθερα, εκφραστικά και ικανά να επικοινωνούν συναισθηματική αλήθεια και άρα να μας φέρνουν στην πιο αυθεντική, ευάλωτη και δημιουργικά ισχυρή μας κατάσταση.

Υιοθετώντας μία σωματική προσέγγιση στην εκπαίδευση των ηθοποιών, επιδιώκουμε να αποκαλύψουμε ένα ειλικρινές και αυθεντικό σώμα μέσω του οποίου αναδύεται ο εσωτερικός κόσμος του ηθοποιού και ζωντανεύει όλη η δημιουργική διαδικασία.

Αυτό το σεμινάριο ενισχύει τις κλασικές τεχνικές υποκριτικής του θεάτρου και του κινηματογράφου έχοντας ως βασικά συστατικά την αφύπνιση του εσωτερικού και εξωτερικού ρυθμού, την φυσική παρόρμηση, την χωρική αντίληψη και την συγκέντρωση. Κάθε άσκηση θα εμβαθύνει στην σύνδεση του σώματος με τις παρομήσεις και τα ερεθίσματα και σταδιακά θα συνδέσει όλες τις πτυχές της υποκριτικής τέχνης. Το αποτέλεσμα της δουλειάς είναι δυναμικό, στοχαστικό και εξ ολοκλήρου μουσικό.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε επαγγελματίες σε όλους τους τομείς των παραστατικών τεχνών: ηθοποιούς, χορευτές, performers, μουσικούς τους οποίους ενδιαφέρει ο συντονισμός σώματος-φωνής, καθώς και έμπειρους σπουδαστές.

 

Περισσότερα για τους εισηγητές:

Songs of Lear https://youtu.be/vqL2DDXYoG0

Portraits of the Cherry Orchard https://youtu.be/YVmkt9NFl-o

Dead Walk Love https://youtu.be/-V4kpSfWCr8

 

Julianna Bloodgood
H Julianna Bloodgood, με καταγωγή από τις ΗΠΑ, ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία το 2009 με τον θίασο Song of the Goat (Teatr Pieśń Kozła) στην Πολωνία και αυτή την περίοδο είναι φιλοξενούμενη καλλιτέχνης του θεάτρου MITU στο Μπρούκλυν της Νέας Υόρκης. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το Manchester Metropolitan University σε συνεργασία με τον πολωνικό θίασο Song of the Goat, κάτοχος πτυχίου Καλών Τεχνών από το Ωδείο του Πανεπιστημίου του Σινσινάτι στην θεατρική performance και απόφοιτος του Κονσερβατόριου Ειρηνικού Ωκεανού για τις Παραστατικές Τέχνες. Η συνεργασία της με τον θίασο Song of the Goat περιλαμβάνει τα εξής έργα: Songs of Lear; Portraits of the Cherry Orchard; Return to the Voice; Umiłowanie:Dead Walk Love; Island and Hamlet: A Commentary.

Η Τζουλιάνα έχει ταξιδέψει αρκετά διερευνώντας τις ανά τον κόσμο διαφορετικές πολιτισμικές προσεγγίσεις για το σώμα, την φωνή και την τελετουργική διάσταση του θεάτρου, και ειδικότερα στην Νοτιοδυτική Ινδία, την Κένυα, την Ταϋλάνδη, την Ισπανία, την Βουλγαρία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τους καταυλισμούς Ινδιάνων της Αριζόνα. Διαθέτει ένα ισχυρό υπόβαθρο στην κίνηση και εμβαθύνει στον χορό εδώ και πάνω από 20 χρόνια. Επίσης ασχολείται με την γιόγκα έδω και 13 χρόνια ενώ είναι πιστοποιημένη δασκάλα Pilates και έχει ασχοληθεί με διάφορες μορφές παραδοσιακών χορών και πολεμικών τεχνών. Η εκπαίδευσή της στην φωνητική περιλαμβάνει την μελέτη του ήχου ως μορφής έκφρασης και επικοινωνίας και την μελέτη παραγωγής της φωνής τόσο για το κλασικό τραγούδι όσο και για το παραδοσιακό. Μέσω της διδασκαλίας της έχει αναπτύξει τη δική της μοναδική προσέγγιση στην κατανόηση της διασύνδεσης φωνής και σώματος γνωστή και ως Γιόγκα της Φωνής ή η Φωνή του Σώματος. Πρόκειται για μία πρακτική ευαισθητοποίησης του σώματος, αντιμετώπισής του ως την απόλυτη πηγή δημιουργικότητας, αναγνώρισης της προέλευσης του ήχου και ανάπτυξης ενός αυθεντικού και πολυσήμαντου σώματος ικανού να εκφράζει συναισθηματική αλήθεια. Η διδασκαλία της περιλαμβάνει και την ενδυνάμωση του συνόλου, την χορωδία, τον φωνητικό αυτοσχεδιασμό και την μονωδία καθώς και σωματική εξάσκηση.

Η Τζουλιάννα διδάσκει, εκτός των δικών της σεμιναρίων που λαμβάνουν χώρα στις ΗΠΑ, την Πολωνία, την Σκωτία, την Αγγλία, την Ινδία, την Ελλάδα και την Κένυα, και σε διάφορα εργαστήρια που διοργανώνει ο θίασος Song of the Goat ενώ παράλληλα είναι μέλος του διδακτικού προσωπικού του Ωδείου του Πανεπιστημίου του Σινσινάτι και καθηγήτρια της δραματικής σχολής Bral στο Λονδίνο.

Ο Rafal Habel (Ραφάλ Χαμπέλ) είναι δάσκαλος υποκριτικής, ηθοποιός και μουσικός και μέλος του διεθνούς φήμης θιάσου Song of the Goat από την ίδρυσή του το 1996. Έχει λάβει μέρος στις εξής παραστάσεις του θιάσου: Dithyramb: Chronicles- A Lamentation; Lacrimosa; Macbeth; Songs of Lear; Portraits of the Cherry Orchard; Return to the Voice; Umilowanie: Dead Walk Love; Hamlet A Commentary and Inquisitor. Έχει επίσης συμμετάσχει σε παραστάσεις και έχει διδάξει σε Ευρώπη, Β. Αμερική, Ν. Αμερική, Αυστραλία και Ασία. Ο Ραφάλ έχει επίσης διδάξει στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα που διοργάνωσε ο θίασος στο Manchester Metropolitan University την περίοδο 2004-2012 καθώς και στο London School of Performance Practices στο πρόγραμμα που συνδιοργάνωσε με το Rose Bruford College το 2014. Η προσέγγιση του Ραφάλ βασίζεται σε μία 20ετή έρευνα και πρακτική πάνω στην performance και σε ένα μοναδικό είδος devised δουλειάς συνόλου, σωματικού και μουσικού θεάτρου, μέσω της οποίας έχει αναπτύξει μία βαθιά κατανόηση της σχέσης κίνησης του σώματος, ήχου, κειμένου και ρυθμού. Ο Ραφάλ είναι ο μουσικός του θιάσου και η ενστικτώδης αίσθησή του για την μουσική και τον ρυθμό τον έχει οδηγήσει στην εκμάθηση διαφόρων μουσικών οργάνων από όλο τον κόσμο με τα οποία έχει συνθέσει πρωτότυπη μουσική για το θέατρο. Είναι επίσης πρώην μέλος του βραβευμένου συνόλου παραδοσιακής μουσικής Lautari από το Βρότσλαβ της Πολωνίας ενώ έχει συνεργαστεί και με τον θίασο Bread in the Bone στην Πολωνία και στην Αγγλία.