ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ - ΣΕΜΙΝΑΡΙA [2022-2023]

ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο Θίασος

Ο θίασος Δρόμος με Δέντρα ιδρύθηκε το 2000 από την σκηνοθέτη και ηθοποιό Μάρθα Φριντζήλα και από τον συνθέτη και σκηνογράφο Βασίλη Μαντζούκη. Στα δεκαέξι χρόνια της πορείας του, ο θίασος έχει παρουσιάσει θεατρικές παραστάσεις και πειραματικά θεατρικά και μουσικά δρώμενα ενώ έχει λάβει μέρος σε θεατρικά και μουσικά φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό θέατρο, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου, το Κέντρο Αρχαίου Δράματος “Δεσμοί”, το Brooklyn Academy of Music BAM, το θέατρο του Νέου Κόσμου, το θέατρο Χώρα,το "Μουσικό Χωριό" στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου, καθώς και με το Stockton University και το Princeton University of New Jersey.

Τα Μέλη

Νικολέττα Φριντζήλα (φιλόλογος, μεταφράστρια)
Γιώργος Φριντζήλας (ηθοποιός)
Πάνος Μητρόπουλος (μεταφραστής, ηθοποιός)

Παραστάσεις:

2019 Λόρδου Βύρωνος "Κάιν -ένα μυστήριο" σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών)
2018 Αισχύλου ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου)
2017 Σοφοκλή ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Αισχύλεια)
2016 Αισχύλου ΠΕΡΣΕΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Αισχύλεια)
2015 Alfred de Musset ΤΣΑΙ ΣΤΗΣ ΚΟΝΤΕΣΣΑΣ ΠΕΡΓΚΟΛΙ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Baumstrasse)
2014 Σοφοκλή ΑΙΑΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Αισχύλεια)
2013 Ευριπίδη ΒΑΚΧΕΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (ΙΤΙ Κύπρος, Αισχύλεια)
2012 ARIDNERE -ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΚΑΜΠΑΡΕ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Baumstrasse)
2012 Henri Desire Landru DRAMA PERPETUA σκηνοθεσία Γιώργος Φριντζήλας (Baumstrasse)
2012 Anton Chekov ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΔΕΡΦΕΣ σκηνοθεσία συλλογική (Baumstrasse)
2011 Ευριπίδη ΗΛΕΚΤΡΑ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Baumstrasse)
2011 Jorge Luis Borges ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΑΫΠΝΙΑΣ σκηνοθεσία συλλογική (Baumstrasse)
2008-9 Lioudmilla Petrusevskaya ΕΡΩΤΑΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Θέατρο Χώρα)
2008 Σοφοκλή ΑΙΑΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Εθνικό Θέατρο)
2008 Roland Schimmelpfennig ΑΡΑΒΙΚΗ ΝΥΧΤΑ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Κρατήρας, Θέατρο του Νέου Κόσμου)
2007-2008 Nicolai Lescov ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΙΣΜΑΪΛΟΒΑ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Θέατρο του Νέου Κόσμου)
2007 Σοφοκλή ΑΙΑΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Κρατήρας)
2006-7 Lioudmilla Petrusevskaya ΕΡΩΤΑΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Κρατήρας)
2005 Mariveaux Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Κρατήρας)
2003 Rainer Maria Rilke Ο ΞΕΝΟΣ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Κρατήρας)
2002 Ευριπίδη ΙΩΝ σκηνοθεσία Μάρθα Φριντζήλα (Κρατήρας)
2001 Samuel Beckett ΣΚΙΡΤΗΜΑΤΑ σκηνοθεσία Βασίλης Μαντζούκης, Μάρθα Φριντζήλα (ΑΣΚΤ Αθηνών)

Ο θίασος έχει συνεργαστεί με τους:

Felice Ross (light designer)
Ιωσήφ Βιβιλάκη (θεατρολόγο, αναπλ. καθηγητή Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Παν/μίου Αθηνών)
Manuel Ronda (performer, χορογράφο)
Αργύρη Μπακιρτζή (performer, συνθέτη, στιχουργό)
Τάνια Παπαδοπούλου (ηθοποιό)
Μιράντα Τερζοπούλου  (εθνολόγος, λαογράφος)
Ιωάννα Ρεμεδιάκη (φιλόλογο, λέκτορα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Παν/μίου Αθηνών)
Θεανώ Μεταξά (ηθοποιό, performer)
Λίντα Καπετανέα, Jozef Frucek -Rootlessroot (performers, χορογράφοι)
Λυδία Κονιόρδου (ηθοποιό, σκηνοθέτη, καθηγήτρια θεάτρου)
Δημήτρη Καταλειφό (ηθοποιό)
Μαρία Κεχαγιόγλου (ηθοποιό)
Κίκα Γεωργίου (ηθοποιό, μουσικό)
Μελίνα Μάσχα (φωτίστρια)
Περικλή Μαθιέλλη (φωτιστή)
Γεωργία Τσαγκαράκη (ηθοποιό)
Μαρίνα Σάττι (συνθέτης, τραγουδίστρια, ηθοποιός)
Σαβίνα Γιαννάτου (τραγουδίστρια, συνθέτις, καθηγήτρια φωνητικής)
Άθω Δανέλλη (καλλιτέχνη Θεάτρου σκιών)
Άντη Σκορδή (συνθέτης)
Τζωρτζίνα Κακουδάκη (θεατρολόγος, σκηνοθέτης, δραματουργός)
Ορφέα Εμιρζά (φωτογράφο)
Εμμανουέλα Κορκή (χορογράφος, χορεύτρια, ηθοποιός)
Θωμά Αρσένη (φωτογράφο)
Αριστείδη Ζάγκλη (ψηφιακό δημιουργό)
Ακύλλα Καραζήση (ηθοποιός, σκηνοθέτης, καθηγητής υποκριτικής)
Σίμος Κακάλας (σκηνοθέτης, ηθοποιός)
Χάρη Φραγκούλη (ηθοποιό)
Χαρά Κότσαλη (χορογράφος, χορεύτρια)
Σύρμω Κεκέ (ηθοποιό)
Ηλιάννα Σκουλάκη (γλύπτρια, χαράκτρια)
Αθανασία Κανελλοπούλου (χορογράφος, χορεύτρια)
Ρεβέκκα Τσιλιγκαρίδου (ηθοποιό),
Σταυρούλα Κοντοπούλου (ηθοποιό)
Κώστα Βασαρδάνη (ηθοποιό)
Πηνελόπη Τσιλίκα (ηθοποιό)
Κατερίνα Πατσιάνη (ηθοποιό)
Μελέτη Λάμπρου (μεταφραστή)
Νάνσυ Σιδέρη (ηθοποιό)
Εμμανουέλα Κορκή (χορογράφο, ηθοποιό)
Μιχάλη Πανάδη (ηθοποιό)
Τάσο Δημητρόπουλο (ηθοποιό)
Παρθενόπη Μπουζούρη (ηθοποιό)
Γιώργο Βουρδαμή (ηθοποιό)
Αλέκο Κυραρίνη (ζωγράφο, γλύπτη)
Ρεγγίνα Μανδηλάρη (ηθοποιό)
Παναγιώτη Μανουηλίδη (Πανού Μανού) (συνθέτη, μουσικό)
Μαρίνα Σάττι (τραγουδίστρια, μουσικός)
Χριστίνα Μαξούρη (ηθοποιό)
Νικόλας Σπάνος (κόντρα τενόρος, δάσκαλος φωνητικής)
Κώστα Νικολόπουλο (μουσικό, συνθέτη)
Κώστα Βραχνό (ποιητή, φιλόλογο)
Γιώτα Παυλίκου (μουσικό)
Σταυρούλα Παυλίκου (μουσικό, μουσικοθεραπεύτρια)
Άντζελα Μπρούσκου (σκηνοθέτη, ηθοποιό)
Camilo Bentancor (ηθοποιό, ακροβάτη, σκηνοθέτη)
Άκτινα Σταθάκη (θεατρολόγος, cultural manager)
Ελένη Βεργέτη (ηθοποιό)
Δημήτρη Αγαρτζίδη (ηθοποιό)
Δέσποινα Αναστάσογλου (ηθοποιό)
Ανδρέα Σεγδίτσα (δάσκαλο παραδοσιακών χορών)
Αλέξανδρο Σεϊταρίδη (web designer, video editor, εμψυχωτή θεατρικού παιχνιδιού)
Θέμο Σκανδάμη (μουσικό, συνθέτη)
Φοίβο Συμεωνίδη (ηθοποιό)
Μάνια Μαράτου (αφηγήτρια, δασκάλα αφήγησης, performer, μουσικός)
Μιχάλη Τιτόπουλο (ηθοποιό)
Παναγιώτη Τσεβά (ηθοποιό, μουσικό)
Oliwia Twardowska (ηθοποιό, σκηνοθέτη)
Αλεξάνδρα Χασάνι (ηθοποιό)
και πολλούς άλλους.

Ο Χώρος

Το Baumstrasse είναι ο χώρος εργασίας του θιάσου Δρόμος με Δέντρα.

 MG 0806aa Copy
 MG 0807aa Medium
door
Koudouni
stairs
Baumm Medium

Ο θίασος μετακόμισε στο δεύτερο όροφο αυτού του βιομηχανικού κτηρίου στην οδό Σερβίων στο Βοτανικό, στο κέντρο της Αθήνας, τον Ιούνιο του 2010.

Ο χώρος, άριστα εξοπλισμένος, έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει στα 700 τετραγωνικά μέτρα του, όλες τις μορφές έκφρασης και τέχνης.

Φιλοξενεί καλλιτέχνες από το χώρο της μουσικής, του θεάτρου, του χορού και των εικαστικών, λογοτέχνες και ποιητές, καθηγητές και ακαδημαϊκούς από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
1
2
Esoteriko2
welcome
rezital
dramata
zekiye
DSC 0327 Medium
DSC 0934 Medium
DSC 0695 Medium
10306247 848588021847302 8045182536278397375 N
12974539 1728452987441459 302671203811779693 N

Το Baumstrasse δίνοντας έμφαση στην έρευνα και την εκπαίδευση, οργανώνει και πραγματοποιεί σεμινάρια, διαλέξεις, εργαστήρια, ημερίδες, θεματικές προβολές και εκπαιδευτικές εκδρομές, με σκοπό τη διατήρηση και διάδοση κάθε μορφής πολιτιστικής κληρονομιάς.

Η εργασία μας επικεντρώνεται στην έρευνα και το συνεχή πειραματισμό πάνω σε σύγχρονες μορφές καλλιτεχνικής επικοινωνίας.
IMG 8987 Medium
DSC 0754 Medium
IMG 8990 Medium
Baaum22
IMG 8981 Medium
ion
218
Baum33
IMG 8984 Medium
 MG 7358 Custom
226
 MG 7332

Το Baumstrasse διαθέτει πλήρη ηχητικό και φωτιστικό εξοπλισμό, ένα πλούσιο θεατρικό, κινηματογραφικό και μουσικό αρχείο καθώς και εμπεριστατωμένη βιβλιοθήκη.

IMG 8745 Medium
IMG 8752 Medium
Baumstairs
DSC 0283 Medium
DSC 0284 Medium
DSC 0770 Medium

Για την εκτέλεση εργασιών ανακαίνισης στο BAUMSTRASSE ο θίασος Δρόμος με Δέντρα δέχτηκε τον Απρίλιο του 2011 την ευγενική δωρεά του Ιδρύματος ΣΤΑΥΡΟΣ ΝΙΑΡΧΟΣ.
snf logo

06
07
08
09
10

Save

Save

Save

«Αν ο στόχος σου είναι να κάνεις Τέχνη και να ζεις μέσα στην Τέχνη, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να κάνεις καριέρα.

Αν ο στόχος σου είναι να κάνεις καριέρα, οι πιθανότητες να κάνεις Τέχνη είναι ελάχιστες αν όχι μηδαμινές.»

Μάρθα Φριντζήλα



Ελεύθεροι πολιορκημένοι (από τα Ιταλικά σχεδιάσματα)

Μάρθα :

«Η αιτία τόσου κοιτάγματος, τόσης χαμηλόφωνης ομιλίας του κόσμου που περνούσε εμπρός μου, μου αποκαλύφθηκε από τον μεγάλο και γλυκό πλούτο της αγάπης σας. Και τώρα όλα αυτά που μας συμβαίνουν μου παρουσιάζονται σαν σκιές. Όλα όσα κάποτε μου φαίνονταν ασύλληπτα μακριά και ψηλά, τώρα μοιάζουν για μένα όπως όταν βλέπει κανείς από την ψηλή όχθη την εικόνα του κάτω στην επιφάνεια του νερού. Δέν χάθηκαν λοιπόν όλα για μας. Έπαψα να βλέπω αυτό το αδυνατισμένο παιδί μου σαν μιά ζωγραφιά πού κάνουν στο στήθος τους οι θαλασσινοί με το βελόνι. Έπαψα να ζηλεύω το πουλάκι που βρήκε ένα μικρό σπόρο και τραγούδησε. Αλλά όπως αυτό το πουλί, όταν η καλοκαιρινή ζέστη φλογίζει τη φύση, βρίσκει την ευτυχία του στη δροσερή σκιά και τη δέχεται με τη μικρή ψυχή του και μ' ένα φευγαλέο κελάϊδημα, έτσι κι εγώ, από τη δίνη των οπλισμένων εχθρών που με κυκλώνουν, πολυάριθμοι, θορυβώδεις, θριαμβευτικοί, βρίσκω καταφύγιο σ' αυτόν εδώ το χώρο όπου έχουν συγκεντρωθεί όλοι οι θρόνοι της γης - μιλώ για σένα, ώ ευεργετικό όρυγμα που θα ανατιναχτείς τα ξημερώματα».

 

Banner espa

photo espa

Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη είναι θεατρολόγος, σκηνοθέτις, δραματουργός. Σύμβουλος/ υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και καλλιτεχνική Υπεύθυνη του «Λυκείου Επιδαύρου», διεθνές σχολείο ηθοποιών για την μελέτη στο αρχαίο δράμα (2016-2019). Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και του Αρχείου και εκπαιδευτικών δράσεων του Εθνικού Θεάτρου και καλλιτεχνικός συνεργάτης στην «Θερινή Ακαδημία του Εθνικού θεάτρου»(1997- 2004). Καλλιτεχνική υπεύθυνη σε φεστιβάλ Νέων Δημιουργών σε συνεργασία με διάφορους οργανισμούς και θέατρα (Στούντιο Ιλίσια, Θέατρο του Νέου Κόσμου, Θέατρο Χώρα κτλ). Από το 2021 έχει αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση του Θερινού Σχολείου Θεάτρου της Δωδώνης του ΔΗΠΕΘ Ιωαννίνων.

Έχει διδάξει «Διδακτική του Θεάτρου» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας και Ναυπλίου, και σε τμήματα Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Αθηνών και Βόλου. Θεατρική Αγωγή στην Α΄βάθμια και Β΄βάθμια Εκπαίδευση, στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο/ Λύκειο Γέρακα, στο ΣΔΕ Φυλακών Κορυδαλλού, σε πλήθος δημοσιών ΙΕΚ (από το 2002-2012) και σε διεθνή προγράμματα παιδαγωγικής μέσω του θεάτρου (με τελευταίο το πρόγραμμα της Ύπατης Αρμοστείας και του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση). Διδάσκει Ιστορία/ Δραματουργία Θεάτρου στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών και στις δραματικές σχολές Πράξη Επτά και Τεχνών 100. Συν-συγγραφέας του Βιβλίου «Θέατρο- Θεατρική Αγωγή» του ΙΔΕΚΕ, 2007 και «Διαδρομές Βιωματικής Μάθησης», εκδ. Κέδρος, 2011. Έχει συντάξει τους Οδηγούς Σπουδών των Καλλιτεχνικών Σχολείων για τα μαθήματα Σκηνοθεσία Θεάτρου και Αισθητική/Σκηνοθεσία Κινηματογράφου του ΙΕΠ (2015).

Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις για νέους και εφήβους από το 2009 με παραστάσεις όπως Μετά τον Αφρό (Youth Festival, Θέατρο Χώρα), Tζακ Θορν Ρισπέκτ /Θάβοντας τον αδελφό σου στο πεζοδρόμιο (Θέατρο Χώρα), Αριστοφάνη Όρνιθες, Σαίξπηρ Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας, Φρανκ Βέντεκιντ X-Press Spring, Γκαίτε Φάουστ, Σοφοκλή Αντιγόνη, Aριστοφάνη Νεφέλες, Ευριπίδη Ελένη (στο Θέατρο Νέου Κόσμου και σε σχολεία Β Βάθμιας Εκπαίδευσης). Περιπατητικές παραστάσεις όπως Δημόσιο Σήμα/ Επιτάφιος του Περικλή (Liverpool Institute of Performing Arts ), ‘Ιχνη- η αναζήτηση του Πυθαγόρα (Swharz Foundation, Σάμος), Καθ’ οδών (ΔΗΠΕΘΕ Κέρκυρας), καθώς και τον θεατρικό Περίπατο «Μια βόλτα στο πάρκο», σε συνεργασία με σειρά καλλιτεχνών στο ΚΠΙΣΝ. Έχει συνεργαστεί ως δραματουργός σε πλήθος παραστάσεων από το 1994 θεάτρου και χορού με τελευταίες συνεργασίες με τους Αερίτες (Ελλάδα/Πολ-ήττες), SineQuaNon dance co. (France/ Οur Desires make disorder), Siamese Twins dance co. (Belgium/ Lamenta), σε παραστάσεις που εμπνέονται από τα θέματα του Αρχαίου Ελληνικού Δράματος, ως καλλιτεχνική εξέλιξη της έρευνας για το Αρχαίο Δράμα που διενεργήθηκε στο «Λύκειο Επιδαύρου».

Άθως Δανέλλης

Ο Άθως Δανέλλης γνώρισε και αγάπησε τον Καραγκιόζη σε πολύ μικρή ηλικία, μαθητεύοντας σε παλιούς δασκάλους της Τέχνης.

Σπούδασε δημοσιογραφία στην Αγγλία. Συνεργάζεται με την Ε.Ρ.Α., την ελεύθερη ραδιοφωνία και τον περιοδικό τύπο παρουσιάζοντας σειρές εκπομπών με θέμα το ελληνικό και παγκόσμιο Θέατρο Σκιών.

Με τον ‘‘Αθηναϊκό Θίασο Σκιών’’ του, έχει λάβει μέρος σε πολλά φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Αμερική, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία κ.α.).

Από το 1989 διατηρεί μόνιμες σκηνές όπου παρουσιάζει σπάνια έργα από το ρεπερτόριο του Ελληνικού Θεάτρου Σκιών καθώς και δικές του πρωτότυπες δημιουργίες, κρατώντας ζωντανή αυτή την τόσο σημαντική λαϊκή θεατρική παράδοση.

Διδάσκει την τέχνη του Θεάτρου Σκιών (ιστορία και θεωρία, ύφος και μίμηση, ρόλος της μουσικής στην παράσταση, κατασκευή και ζωγραφική φιγούρας, σκηνικού και ρεκλάμας) σε σεμινάρια ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Με τον συνάδελφό του Γιάννη Παπαδόπουλο ίδρυσαν το “Θέατρο Σκιών Κρήτης”.

Ο Μελέτης Λάμπρου γεννήθηκε το 1983 στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Ελευσίνα. Σπούδασε στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ρέθυμνο). Το 2010 ολοκλήρωσε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Πάντειου Πανεπιστημίου. Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια φιλοσοφίας στην Αθήνα και στο Potsdam και έχει δημοσιεύσει σε εγχώρια και διεθνή επιστημονικά περιοδικά άρθρα και μεταφράσεις επί των ερευνητικών του ενδιαφερόντων (Αλτουσέρ, Ντεριντά, Μπένγιαμιν, Μπαλιμπάρ). Έχει μεταφράσει τα βιβλία: Μακιαβέλλι και εμείς, του Λουί Αλτουσέρ (Νήσος, 2016), «Πρέπει κάλλιστα να τρώμε» ή ο υπολογισμός του υποκειμένου, του Ζακ Ντεριντά (Πλέθρον, 2018), Ιδεολογία. Μια εισαγωγή, του Τερυ Ήγκλετον, (Πεδίο, 2018).

Aπό το 2019 αποτελεί μέλος του «Σώματος Μεταφραστών Baumstrasse»· συνέβαλε στη μετάφραση του κειμένου της παράστασης “Κάιν -ένα μυστήριο”, του Λόρδου Βύρωνα, που ανέβηκε τον Μάρτιο του 2019 από τον θίασο «Δρόμο με Δέντρα» στο Αστεροσκοπείο Αθηνών

Μιχάλης Κουλουμής


Ο Μιχάλης Κουλουμής γεννήθηκε στην Κύπρο. Κατάγεται από μεγάλη οικογένεια μουσικών,
όπου τα ακούσματα και οι μελωδίες από παραδοσιακά τραγούδια και σκοπούς ήταν το προζύμι
μέσα στο οποίο θα ξεκινούσε και θα διαπλαθόταν η βαθιά σχέση του με τη μουσική.

H επαφή του με την ευρωπαϊκή μουσική αρχίζει από τα μαθητικά χρόνια, όπου παρακολούθησε
πολυετή μαθήματα κλασσικού βιολιού με το Γιώργο Ζυμπουλάκη. Στη συνέχεια σπούδασε
φυσική στο τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι προσωπικές του αναζητήσεις,
όμως, τον οδήγησαν στις μουσικές παραδόσεις της Ελλάδας, της Τουρκίας και άλλων
τροπικών μουσικών παραδόσεων της Ανατολικής Μεσογείου.

Έλαβε το πτυχίο παραδοσιακού βιολιού από το Ωδείο Φίλιππος Νάκας στην Αθήνα, με
δάσκαλο το Γιώργο Μαρινάκη, ενώ παρακολούθησε σεμινάρια master-class βιολιού με τον Baki
Kemancı στην Κωνσταντινούπολη, τον Στάθη Κουκουλάρη και τον Nedim Nalbantoğlu, καθώς
και εργαστήρια Κλασσικής Οθωμανικής μουσικής με τους Kudsi Ergüner, Murat Aydemir και
Ömer Erdoğdular και ενορχήστρωσης και τροπικής θεωρίας με τον Ross Daly.

Έχει εμφανιστεί σε μουσικά προγράμματα της Κυπριακής, της Ελληνικής, της Τουρκικής, της
Γαλλικής και της Βρετανικής κρατικής τηλεόρασης. Παράλληλα, έχει συνεργαστεί μεταξύ
άλλων με τους: Jordi Savall, Kudsi Ergüner, Yurdal Tokcan, Gabriel Yared, Nανά Μούσχουρη,
Ελένη Βιτάλη, Χρόνη Αηδονίδη, Dine Doneff, Μάνο Αχαλινωτόπουλο, Keyvan Chemirani,
Efren Lopez, Zohar Fresco, Κυριάκο Καλαϊτζίδη, Κατερίνα Παπαδοπούλου, Ross Daly.

Έχει παίξει βιολί σε μεγάλο αριθμό ηχογραφήσεων, καθώς και σε μεγάλα θέατρα και φεστιβάλ
του κόσμου όπως: Royal Albert Hall και Union Chapel (Λονδίνο), Onassis Cultural Centre
(Αθήνα), Palace of Arts (Βουδαπέστη), Sharq Taronalari Music festival (Σαμαρκάνδη),
Houdetsi World Music festival (Κρήτη), Sommerton festival (Γερμανία), WOMEX Showcase
(Κανάρια Νησιά).

Το 2013 ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές με ειδίκευση στο “Violin Performance in
Classical music of Constantinople” στο Codarts, University for the Arts (Ρόττερνταμ,
Ολλανδία). Βραβεύτηκε για την άριστη επίδοσή του με τον τίτλο “10/10, Excellence in
Performance” από το “Friends of Codarts Foundation”.

Από το 2013 είναι καθηγητής βιολιού στο Codarts, University for the Arts, ενώ τον Οκτώβριο
του 2014 κυκλοφόρησε η πρώτη του δισκογραφική δουλειά, με τίτλο “Soil - Πρώτες Ύλες”, το
πρωτογενές υλικό της οποίας είναι βασισμένο σε παραδοσιακές μελωδίες της Κύπρου. Το
Μάρτιο του 2017, οι Lingua Franca Ensemble, στο οποίο ο Μιχάλης είναι βασικό μέλος,
κυκλοφόρησαν το πρώτο τους CD με τίτλο “Ephemera”, το οποίο αποτελείται από δικές τους
συνθέσεις.

Μέσα στο 2018 ο Μιχάλης Κουλουμής θα κυκλοφορήσει το δεύτερο προσωπικό του άλμπουμ
με τίτλο “Displaced Dreams” (σε ελεύθερη μετάφραση: “Όνειρα χωρίς Πατρίδα”), τίτλος και
του ομώνυμου έργου, που πραγματεύεται τον εκτοπισμό του ανθρώπου από την πατρίδα του
αναγκασμένος να βρει μια καινούρια γη για να πραγματώσει τα όνειρά του.

Ο Μιχάλης Κουλουμής ζει και εργάζεται στην Ολλανδία και την Κύπρο, ενώ πρόσφατα έφερε
στον κόσμο το γιο του, Αλκίνοο.

Camilo Bentancor Gallardo

Ο Camilo Bentancor Gallardo γεννήθηκε στην Ουρουγουάη και μεγάλωσε στην
Αργεντινή. Αποφοίτησε από τη Σχολή Καλών Τεχνών του Μπουένος Άιρες και τη σχολή
τσίρκου του Mario Perez. Μετεκπαιδεύτηκε στην παντομίμα στη σχολή Magenia του
Παρισιού.
Έχει συνεργαστεί με την ομάδα θεάτρου Catalina Sur του Μπουένος Άιρες, το τσίρκο de
la Costa, το τσίρκο-θέατρο Circulante, την ομάδα χορού Sinequanon και με πολλές
άλλες ομάδες στα πλαίσια ανεξάρτητων παραγωγών.
Στο θέατρο, συνεργάστηκε με τη Μαρία Λουίζα Παπαδοπούλου, τη Μάρθα Φριντζήλα
και τη Λυδία Κονιόρδου.
Είναι συνιδρυτής της ομάδας «κι όΜως κινείται».

Βιβιλάκης Ιωσήφ, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τ. Θ. Σ., Παν. Αθηνών

Βιογραφικό σημείωμα: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Πτυχιούχος της Θεολογικής Σχολής και του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 1996 απέκτησε τον τίτλο του διδάκτορα του ιδίου Πανεπιστημίου με την εργασία Η θεατρική ορολογία στους Πατέρες της Εκκλησίας. Συμβολή στη μελέτη της σχέσεως Εκκλησίας και Θεάτρου. Το έτος 2007-8 του απονεμήθηκε ερευνητική υποτροφία από το πανεπιστήμιο του Princeton (Stanley J. Seeger Visiting Research Fellow).

Έχει διευθύνει τις εκδηλώσεις πολιτισμού «Τεχνών επίσκεψις» που πραγματοποιήθηκαν υπό την εποπτεία του Πρύτανη καθηγ. Γεωργίου Μπαμπινιώτη στο Παλαιό Πανεπιστήμιο της Πλάκας (2001-2003). Αρθρογραφεί στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο και έχει συνεργαστεί με την εφημερίδα Καθημερινή γράφοντας βιβλιοκριτική. Έχει διδάξει τα μαθήματα «Ιστορία Ευρωπαϊκού Θεάτρου Α´: Από τον Μεσαίωνα στην Αναγέννηση», «Θεατρική Αγωγή» (σε συνεργασία με την επίκουρη καθηγήτρια Ευανθία Στιβανάκη), επιλεγόμενα μαθήματα και σεμινάρια με θεματική από το θρησκευτικό θέατρο, καθώς και τα μαθήματα «Ιστορική και Φιλολογική προσέγγιση των θεατρικών πηγών» και «Εκδοτική κειμένων» στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών.

ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

H θεατρική ορολογία στους Πατέρες της Eκκλησίας. Συμβολή στη μελέτη της σχέσεως Eκκλησίας και θεάτρου (διατρ.), Πανεπιστήμιο Aθηνών, Tμήμα Θεατρικών Σπουδών, Aθήνα 1996 (δακτυλ.).

Μ. Καραγάτση, Κριτική Θεάτρου, 1946-1960. Πρόλογος Κώστας Γεωργουσόπουλος. Εισαγωγή-Επιμέλεια: Ιωσήφ Βιβιλάκης, έκδοση Βιβλιοπωλείον της «Εστίας», Αθήνα 1999.

Θεατρική αναπαράσταση στο Βυζάντιο και στη Δύση στη σειρά: «Το Βυζάντιο και οι ξένοι Β´» [4], Υπεύθυνες: Βαρβάρα Δεληβοριά-Κουταβά, Αθηνά Κόλια-Δερμιτζάκη, έκδοση Ίδρυμα Γουλανδρή-Χορν, Αθήνα 2003.

Μολιέρου, Οι κατεργαριές του Σκαπέν, Μετάφραση Φώτη Κόντογλου. Επιμέλεια Ιωσήφ Βιβιλάκης, Εισαγωγή: Ιωσήφ Βιβιλάκης-Ιφιγένεια Μποτουροπούλου, εκδόσεις Αρμός, Αθήνα 2004.

Για το Ιερό και το Δράμα. Θεατρολογικές προσεγγίσεις. Πρόλογος: Βάλτερ Πούχνερ, εκδ. Αρμός, Αθήνα 2004.

Κωμωδία ήτοι Έργα και καμώματα του μιαρού ψευδασκητού Αυξεντίου του εν τω Κατιρλίω και των ασεβεστάτων και αθέων εκείνου μαθητών οπαδών και διδασκάλων ή Αυξεντιανός μετανοημένος (1752). Φιλολογική έκδοση, Εισαγωγή, Σχόλια, Γλωσσάριο. Ερευνητικό Πρόγραμμα: Tο ελληνικό θέατρο στην εποχή του Mεσαίωνα, της Aναγέννησης και της Tουρκοκρατίας [5], Ακαδημία Αθηνών. Αθήνα 2010.

 

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΕ ΤΟΜΟΥΣ (ΕΠΙΛΟΓΗ)

Φώτης Κόντογλους εν εικόνι διαπορευόμενος. Εκατό χρόνια από τη γέννηση και τριάντα από την κοίμησή του. Επιμέλεια Ιωσήφ Βιβιλάκης, εκδόσεις Ακρίτας, Αθήνα α´ έκδοση, 1995 (β´ έκδοση 2005).

Δάφνη. Τιμητικός τόμος για τον Σπύρο Ευαγγελάτο. Επιμέλεια: Ιωσήφ Βιβιλάκης, Παράβασις-Μελετήματα [1], εκδόσεις Ergo, Αθήνα 2002.

Πρακτικά A΄ Πανελλήνιου Θεατρολογικού Συνεδρίου: Tο Eλληνικό Θέατρο από τον 17ο στον 20ό αιώνα, Παράβασις-Mελετήματα [2]. Tμήμα Θεατρικών Σπουδών-Eκδόσεις Ergo, Aθήνα 2002.

Θρησκεία και Θέατρο στην Ελλάδα. Επιμέλεια: Ιωσήφ Βιβιλάκης. Σειρά: Θρησκειολογία [34] (συντονιστής: Μάριος Μπέγζος), εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 2005.

Στέφανος. Τιμητική προσφορά για τον Βάλτερ Πούχνερ. Επιμέλεια: Ιωσήφ Βιβιλάκης. Παράβασις-Μελετήματα [5], εκδόσεις Ergo, Αθήνα 2007.

Στράτος, Κωνσταντινίδης, Το νεοελληνικό θέατρο σε αναζήτηση του ελληνισμού, μετάφραση: Λάρα Καλλίρη, κδόσεις Αρμός, Αθήνα 2011.

ΒΙΒΛΙΟ-CD

Δεν ξέρω παρά να τραγουδώ. Δεκαννέα συνθέτες μελοποιούν Κωστή Παλαμά. Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αθήνα 2004.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ (ΕΠΙΛΟΓΗ)

«O θεατρικός Kαραγάτσης», Παράβασις, Eπιστημονικό Δελτίο Tμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Aθηνών 1 (1995), Kαστανιώτης, Aθήνα, σσ. 227-258.

«H συμβολή του Kόντογλου στην ιστορία του νεοελληνικού θεάτρου», στόν τόμο Φώτης Kόντογλους Eν εικόνι διαπορευόμενος. Aφιέρωμα Eκατό χρόνια από την γέννηση και τριάντα από την κοίμησή του Aκρίτας, 1995, σσ. 157-178.

«Fotis Kontoglou» στην έκδοση: Greece, Books and Writers. National Book Centre of Greece, επιμ. Stavros Petsopoulos, Ministry of Culture, Αθήνα 2001, σ. 203.

«Aυξεντιανός μετανοημένος. Mια Πολίτικη κωμωδία του 18ου αιώνα». Πρακτικά A΄ Πανελλήνιου Θεατρολογικού Συνεδρίου: Tο Eλληνικό Θέατρο από τον 17ο στον 20ό αιώνα. «Παράβασις-Mελετήματα [2]. Tμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Aθηνών, Ego, Aθήνα 2002, σ. 69-80.

«Aρχαίο Eλληνικό Δράμα και Χριστιανική Λατρεία», στον τόμο: Xριστιανική Λατρεία και Eιδωλολατρία. Πρακτικά ΣT΄ Πανελλήνιου Λειτουργικού Συμποσίου Στελεχών Iερών Mητροπόλεων, έκδ. Iερά Σύνοδος της Eκκλησίας της Eλλάδος-Eιδική Συνοδική Eπιτροπή Λειτουργικής Aναγεννήσεως, Aθήνα 2005, σ. 307-338.

«Eκκλησία και Θέατρο στο Bυζάντιο» στον τόμο Θρησκεία και Θέατρο στην Eλλάδα. Eπιμέλεια: Iωσήφ Bιβιλάκης. Σειρά: Θρησκειολογία -34 (συντονιστής: Mάριος Mπέγζος), εκδ. Eλληνικά Γράμματα, Aθήνα 2005, σ. 85-114.

«Aκολουθία του ψευδασκητού Αυξεντίου. Aνέκδοτη υμνογραφική παρωδία του 18ου αιώνα». Στέφανος: Τιμητική προσφορά στον Βάλτερ Πούχνερ. Eπιμέλεια Iωσήφ Βιβιλάκης.  Παράβασις-Μελετήματα [5], Aθήνα 2007, σ. 199-218.

«Η αυτοβιογραφία του νεωτερικού όντος στο ευρωπαϊκό θέατρο. Από τον Λουίτζι Πιραντέλλο στη Σάρα Κέιν», Σύναξη 103 (2007), σ. 41-53.

«Κ. Καραμανλής-Κ. Μπαστιάς. Αλληλογγραφία», στην έκδοση Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής στον εικοστό αιώνα. Διεθνές επιστημονικό συνέδριο. Ζάππειο Μέγαρο, 5-9 Ιουνίου 2007, έκδ. Ίδρυμα «Κωνσταντίνος Γ. Καραμανλής», επιμέλεια: Κωνσταντίνος Σβολόπουλος, Κωνσταντίνα Ε. Μπότσιου, Ευάνθης Χατζηβασιλείου, τόμος Γ´, Αθήνα 2008, σ. 278-296.

«Η θέση του Καραγάτση για μια ελληνική ερμηνεία του αρχαίου δράματος: επαλήθευση της ιστορικής συνέχειας του έθνους;», Πρακτικά του Συνεδρίου Μ. Καραγάτσης. Ιδεολογία και ποιητική. Μουσείο Μπενάκη, 4-5 Απριλίου 2008.

 

Κώστας Βραχνός


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Ο Κώστας Βραχνός (Καλαμάτα 1975) είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής (1998) και της Θεολογικής (2008) Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, διδάκτωρ Φιλοσοφίας του Πανεπιστημίου της Σαλαμάνκας (2003). Έργα του: El hambre del cocinero (ποίηση, Κόρδοβα 2008), Το μυστήριο ως πρόβλημα (δοκίμιο, Αθήνα 2010) και Encima del subsuelo (ποίηση, Σεβίλη 2014). Μεταφραστής από τα ισπανικά (Carlos Edmundo de Ory, J. V. Piqueras, M. Labordeta, O. Girondoκ.ά.), τακτικός συνεργάτης του περιοδικού Φρέαρ.

ΑΛΕΚΟΣ ΚΥΡΑΡΙΝΗΣ

 

Γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα και μεγάλωσε στον τόπο καταγωγής του, την Τήνο.

Εργάστηκε με τον μαρμαρογλύπτη πατέρα του Γιάννη Κυραρίνη από την ηλικία των έντεκα ετών μέχρι και την εισαγωγή του στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας το 1997.Φοίτησε στην ΑΣΚΤ από το 1997 έως και το 2003, με καθηγητή τον Γιάννη Ψυχοπαίδη. Έχει εικονογραφήσει τα βιβλία , (Ημερολόγιο Ομίλου ALPHA 2003), Επαληθεύοντας τη νύχτα,(Δημήτρης Αγγελής, Νέος Αστρολάβος / Ευθύνη,

Αθήνα 2011), Encima del subsuelo /Πάνω απ΄το υπέδαφος (Κώστας Βραχνός, περιορισμένη έκδοση, Αθήνα 2012), Τεύχη 1,2,3 περιοδικού «Νέα Ευθύνη» Σταλάγματα από τα κεραμίδια (Ιερομόναχος Αντώνιος Ρωμαίος, Εν πλω Αθήνα 2015), Τεύχος 1 περιοδικού «Ανθίβολα». Συνεργάζεται με το περιοδικό «Φρέαρ» και με τον πολιτιστικό χώρο «Baumstrasse».

Έχει εκδώσει ένα μικρό δοκιμιακό βιβλίο για τη ζωγραφική με τίτλο «Οι ερωτήσεις της Νεφέλης», Μικρός Αστρολάβος/Ευθύνη, Αθήνα 2011.

Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις στην Ιταλία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Αυστρία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Γαλλία και την Ισπανία.

 

 

ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

2017 «Αγγελοφάνεια» Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Αθήνα (επιμέλεια Γιώργος Μυλωνάς).

 

2017 «24 σκηνές της Αποκάλυψης» Ευριπίδης Gallery, Αθήνα (επιμέλεια Μάριος Teriade Ελευθεριάδης).

2016 «Φως- Ζωή» , σε συνεργασία με τον ποιητή Δημήτρη Αγγελή, Ελληνοαμερικανική Ένωση, Αθήνα, (επιμέλεια Λουίζα Καραπιδάκη).

 

2015 «Κατά φύσιν» , Φεστιβάλ Τήνου, σχολείο Αρνάδου, (επιμέλεια Θέμης Ροδαμίτης).

 

2015 «Παθοκτονία», Theorema Art Gallery Βρυξέλλες,(επιμέλεια Λουίζα Καραπιδάκη).

 

2014 “Barcelona Calling”, Aliquando at Hidden Factory, Βαρκελώνη.

 

2013 «Καρδία Νήφουσα», Γκαλερί Citronne, Πόρος (επιμέλεια Τατιάνα Σπινάρη).

 

2013 «Άνω», Πινακοθήκη Γιώργου Ν. Βογιατζόγλου, Νέα Ιωνία, Αθήνα.

(επιμέλεια, Λουίζα Καραπιδάκη).

 

2011 «Άνω», Ιερά Μονή Ιεράς Καρδίας του Ιησού, Εξώμβουργο, Τήνος.

 

2010 « Άγγελος και Δράκος», Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα. Παρουσίαση βινιετών

των τριών πρώτων τευχών του περιοδικού «Νέα Ευθύνη», η οποία

συνδυάστηκε με την επίσημη παρουσίαση του περιοδικού.

 

2010 «Άγγελος και Δράκος», Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα.

 

2007 «Άγγελος και δράκος», Γκαλερί Έκφραση Γιάννα Γραμματοπούλου, Αθήνα.

 

2003 Αλέκος Κυραρίνης , Γκαλερί Έκφραση Γιάννα Γραμματοπούλου, Αθήνα

Η Μαρίνα Σάττι είναι τραγουδίστρια, συνθέτης και ηθοποιός.

Γεννήθηκε στις 26 Δεκεμβρίου στην Αθήνα από πατέρα Σουδανό και μητέρα Ελληνίδα. Μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης κι από μικρή ασχολήθηκε με το πιάνο έχοντας ως δασκάλα την Ρίκα Δεληγιαννάκη. Τον Σεπτέμβριο του 2004, εγκαταστάθηκε στην Αθήνα προκειμένου να σπουδάσει Αρχιτεκτονική στο Ε.Μ.Π., ενώ παράλληλα σπούδαζε κλασικό τραγούδι, θέατρο και χορό. Στα επόμενα πέντε χρόνια πήρε δίπλωμα κλασικού τραγουδιού με τον βαρύτονο Πάνο Δήμα (1ο βραβείο-άριστα παμψηφεί), πτυχίο κλασικού πιάνου κι ανώτερων θεωρητικών. Αργότερα, κέρδισε υποτροφία για το Berklee College of Music, από το οποίο αποφοίτησε το 2011 με εξειδίκευση στο Contemporary Writing and Production (σύγχρονη ενορχήστρωση και παραγωγή) και Film Scoring.

Ως τραγουδίστρια, έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως: Bobby McFerrin, Wayne Shorter, Danilo Perez, Patrice Rushen, Peter Herbolzheimer, Simon Shaheen, Μάριος Φραγκούλης, Αλέκα Κανελλίδου, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Χρήστος Θηβαίος, και πολλούς άλλους. Το 2007, τραγούδησε το τραγούδι Sugartown στην ομώνυμη ταινία του Κίμωνα Τσακίρη (Βραβείου κοινού στο Β' Φεστιβάλ Κοινού Κύπρου) ενώ δύο χρόνια μετά, το 2009, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην ευρωπαϊκή περιοδεία της European Jazz Orchestra (EBU). Επιπλέον, το 2010, τραγούδησε στο Kennedy Center (Washington DC) με το World Jazz Nonet.

Ως ηθοποιός, έχει εμφανιστεί στις τηλεοπτικές σειρές Γ4 του Alpha TV και Steps στον ANT1 καθώς και σε πολλές θεατρικές παραστάσεις όπως: Shrek the Musical, Ο Βιολιστής στη Στέγη, Το Μαγαζάκι του τρόμου, Ιππόλυτος, Τραχίνιες, Εκκλησιάζουσες κ.α.

Έχει συμμετάσχει, επίσης, και σε διάφορες μεταγλωττίσεις ταινιών της Disney, της Mattel (Barbie) κ.α. Οι πιο γνωστοί ρόλοι που έχει μεταγλωττίσει είναι αυτός της Άριελ, της μικρής γοργόνας, στην τρίτη ταινία της τριλογίας, στο τραγουδιστικό κομμάτι, καθώς επίσης και η Βαϊάνα, η πιο πρόσφατη πριγκίπισσα της Disney, στους διαλόγους και τα τραγούδια.

Τα τελευταία χρόνια συνθέτει πρωτότυπη μουσική για διαφημιστικά spot, θεατρικά έργα και ταινίες μικρού μήκους ενώ το 2016 κυκλοφόρησε το πρώτο της single, μια διασκευή του μικρασιατικού τραγούδι "Θα Σπάσω Κούπες".

Η Εμμανουέλα Κορκή είναι Χορεύτρια και Ηθοποιός, Διδάσκει και Χορογραφεί.

Σπούδασε Χορό στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Ραλλού Μάνου, Θέατρο στη Δραματική Σχολή Αθηνών Γ.Θεοδοσιάδη και Yoga στον διεθνή οργανισμό SivanandaYoga. ‘Eχει παρακολουθήσει πληθώρα εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μαθημάτων Κλασσικού Μπαλέτου, Σύγχρονου Χορού, Αυτοσχεδιασμού, Υποκριτικής και Yoga.

Διδάσκει Σύγχρονο Χορό, Αυτοσχεδιασμό, Κλασσικό Μπαλέτο και Yoga σε ενήλικες και παιδιά. Από το 2014 συνεργάζεται με τον πολιτιστικό χώρο Δρόμος με Δέντρα/Baumstrasse. Έχει συνεργαστεί με φεστιβάλ και σχολές χορού: Αττικό Σχολείο Αρχαίου Δράματος, Σχολείο Ι & ΙΙ Τήνος, Ακροποδητί φεστιβάλ Σύρος, s tudio Cumana, karma artspace, studio GazSymphony, Σχολή Καλών Τεχνών, studio Dan.c.ce, studio Λάθος Κίνηση, σχολή χορού Ρ. Μάνου, σχολή Κλασσικού Χορού Δήμου Αλίμου, μεταξύ άλλων. Οδήγησε έξι κύκλους έρευνας «Σύγχρονος χορός &Μουσική- Μια συνάντηση δρόμων» σε συνεργασία με τους μουσικούς Χ.Ροζάκη, Γ. Παπαδόπουλο και Σ. Πηλιχό. Το 2017 σε συνεργασία με τους μουσικούς Τ. Δημητρίου και Γ.Ταμιωλάκη οδήγησε τον 7ο κύκλο έρευνας: «Baroque Μουσική& Αυτοσχεδιασμός».

 

Ως Χορογράφος έχει δημιουργήσει τα έργα Πριν από τα δάση (2009)και Προς το φως (2011). Το 2016 χορογράφησε το έργο Περί έρωτος, στα πλαίσια του Site- SpecificOperappartamentoCreativeResidency του φεστιβάλ Altofest, Napoli και παρουσίασε το πρώτο μέρος της χορογραφίας MissOmonoia εκπροσωπώντας την ομάδα Όχι Παίζουμε- UrbanDig. Το 2017 έκανε επιμέλεια κίνησης στην παράσταση «Ηλέκτρα», σκηνοθεσία Γ. Βουρδαμής ,Αττικό Σχολείο Αρχαίου Δράματος και συνεργάστηκε στην χορογραφία με την Τ. Ράλλη για την παράσταση «Ονέγκιν».

 

Ως Performer έχει συνεργαστεί με τους: Oμάδα Νοσταλγία/Τ.Ράλλη- Γ.Σίμωνα , Α. Μαραθάκη, Ομάδα Όχι Παίζουμε- UrbanDig/ Ε.Αλεξίου-Γ.Σαχίνης, J.Britton/ DuendeEnsemble, Μ.Κρητικού/ Σχολείο Ι & ΙΙ Τήνος, Ομάδα Κινούμενα Σχέδια/ Μ.Καραβά- Α.Δαλαγγέλη,Γ.Καταφυγή,Σ.Χατζάκη,Μ.Δραμισιώτη,Α.Καζούρη,AthensVideoDanceProject,SaLtaTorPhysicalDanceGroup/ Γ. Καρούνης, H.Monteiro, M. Klien, Β. Κοτσάλου, μεταξύ άλλων. Με την ομάδα Κόκκου Ροιής/ Α. Μαραθάκη, Χ.Ροζάκης και Γ.Ταμιωλάκης έχει δημιουργήσει και παρουσιάσει τα έργα Ηάθαρ (2013) και Κυριακές(2014).

 

Η ενότητα των τεχνών, η πρακτική της yoga, οι ποιότητες της κίνησης στο φυσικό περιβάλλον, το παιχνίδι και ο αυτοσχεδιασμός, βρίσκονται στον πυρήνα και διαμορφώνουν την διδασκαλία και την χορογραφική της έρευνα.

 

 

 

 

Βιογραφικό Άντη Σκορδή:

Ο Άντης Σκορδής γεννήθηκε στη Λευκωσία το 1983. Σπούδασε σύνθεση στο Berklee College of Music (2007) αποφοιτώντας με Magna Cum Laude και ακολούθησε με μεταπτυχιακές σπουδές στη σύνθεση στο Κονσερβατόριο του Άμστερνταμ όπου αποφοίτησε το 2011 με Zeer Goed. Πέραν της σύνθεσης, ο Άντης κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα από το Κονσερβατόριο του Άμστερνταμ στη Καρνατική μουσική και μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Γκάμελαν (παραδοσιακή μουσική της Ινδονησίας) από το ISI Denpasar της Ινδονησίας.

Ο Άντης έχει συνθέσει όπερες, συμφωνικά έργα, έργα μουσικής δωματίου, ορατόρια και μουσική για χορό και για ταινίες μικρού μήκους. Η μουσική του έχει παρουσιαστεί σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία σε συναυλίες και φεστιβάλ σύγχρονης μουσικής. Το έργο του “The deeper you go…” βραβεύτηκε με το Βuma Toonzetters Prize 2012, βραβεύοντας τον ώς τον συνθέτη της χρονιάς στην Ολλανδία. Επίσης τα έργα του “Ο Ιππής…” και “Στην βρύσην των ποιών;” πήραν το 1ο και 2ο βραβείο σε διαγωνισμούς σύνθεσης από τη Συμφωνική Ορχήστρα Κύπρου το 2012 και 2010, και το «17...why not 37?” βραβέυτηκε στο Διεθνή διαγωνισμό σύνθεσης για πιάνο κουιντέτο το 2016 στην Νότια Κορέα. Πέραν από αυτά η μουσική του Άντη έχει διακριθεί μέσα από βραβεία, υποτροφίες και χορηγίες στην Κύπρο, Ολλανδία, Ινδονησία, Κορέα, Η.Π.Α, Ισλανδία και Μεξικό.

Η μουσική του Άντη βρίσκει έμπνευση στην αρχέγονη ανθρώπινη φύση, η οποία εκφράζεται μέσα από μία σύγχρονη μεθοδολογία στην σύνθεση του. Πρόσφατα του έργα βρίσκουν ερεθίσματα από τελετουργικές και μυστικιστικές διαδικασίες ανά παγκόσμιο και από τα βιώματα του. Αυτά τα ερεθίσματα εκφράζονται ως μια απεικόνιση μιας σύγχρονης τελετής χαρακτηριζόμενη από ένταση, μυστικισμό και σκότος. Σκοπός του είναι το βίωμα μιας διαισθητικής διαδικασίας που χάθηκε στο σύγχρονο πολιτισμό, αναζωογονώντας στο κοινό τα πρωτόγονα του ένστικτα.

O Γιώργος Πατεράκης σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Αθηνών απ΄όπου και πήρε το δίπλωμά του με άριστα παμψηφεί και πρώτο βραβείο.Παράλληλα σπούδασε ανώτερα θεωρητικά και σύνθεση με τον Γ.Α Παπαϊωάννου.Συνέχισε τις σπουδές του στη Royal Academy του Λονδίνου στην τάξη του Philip Fowke και,με υποτροφία του ιδρύματος Ωνάση ,στην Ακαδημία F.Liszt,στη Βουδαπέστη,στη τάξη του Kornel Zempleni.Μέχρι την αρχή της δεκαετίας του 2000 ακολούθησε αποκλειστικά σολιστική σταδιοδρομία δίνοντας ατομικά ρεσιτάλ,συμπράττοντας με διάφορες ορχήστρες για κοντσέρτα και συναυλίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό,συνεργαζόμενος σε έργα μουσικής δωματίου,ηχογραφώντας για το Γ΄Πρόγραμμα της ΕΡΤ κλπ.Δίδασκε τακτικά πιάνο σε διάφορα ωδεία από το 1989 έως το 2008(Δημοτικό Ωδείο Λαμίας,Athenaeum,Κλασικό Ωδείο κλπ.)ενώ σήμερα παραδίδει μαθήματα μόνον σεμιναριακού τύπου.

Σήμερα ασχολείται ενεργά με την πρωτότυπη δημιουργία επάνω σε θεματικά projects για το String Theory Ensemble, του οποίου είναι ιδρυτικό μέλος.

Πάνος Μητρόπουλος (μεταφραστής, ηθοποιός)

Ο Πάνος Μητρόπουλος γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα. Σπούδασε νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, πολιτιστική διαχείριση στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και θέατρο στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών. Από το 2001 είναι μέλος της Ομάδας Δρόμος με Δέντρα και έχει συμμετάσχει σε πολλές από τις δουλειές της.

Felice Ross

Felice Ross was born and studied lighting design in the USA. She now lives in Israel. She has designed the lighting for many theatre, opera and dance productions as well as art installations in Europe, Israel, Korea and the USA, including The Seagull (Chekhov), Pygmalion (Shaw), Dangerous Liaisons (Laclos), A Servant for Two Masters (Goldoni), The Good Soldier Schweik (Hašek), The Blood Knot (Fugard), Festen (Vinterberg) in Israel; Cleansed and 4.48 Psychosis (Kane), The Tempest and Richard II (Shakespeare), The Bachae (Euripides), Krum (Levin), The Dybbuk (Ansky and Krall), Angels in America (Kushner), (A)pollonia, Koniec, and Opowieści afrykańskie według Szekspira (Warlikowski) for various companies in Poland; as well as Proust’s In Search of Lost Time (Schauspiel Bonn), Shakespeare’s A Midsummer Night’s Dream (Nice), Brecht’s In the Jungle of Cities (Schaubuhne Berlin), Bovell’s Speaking in Tongues and Mishima’s Madame de Sade (Toneelgroep Amsterdam), Shakespeare’s Macbeth (Schauspielhaus Hanover), The Bachae and Labiche’s L’Affaire de la rue de Lourcine (Poreia Theatre Athens), Williams’s A Streetcar Named Desire (Teatre Odeon Paris).

She has designed lighting for the most prestigious venues globally: Israeli Opera in Tel Aviv (Rossini’s Le Barbier de Séville, Menotti’s The Medium, Tchaikovsky’s Onegin, Verdi’s La traviata, Donizetti’s L’elisir d’amore); Teatr Wielki – Polish National Opera (Verdi’s Otello and Don Carlo, Tchaikovsky’s Onegin and The Queen of Spades, Mozart’s Don Giovanni, Penderecki’s Ubu Rex, Berg’s Wozzeck, Moniuszko’s Halka, Wagner’s The Flying Dutchman); Washington National Opera (Giordan’s Andrea Chenier); Poznań Opera House (Mozart’s Così fan tutte); Roma Musical Theatre; Warsaw (Polanski’s Dance of the Vampires); La Monnaie in Brussels (Cherubini’s Medee, Verdi’s Macbeth, Berg’s Lulu); Bayerische Staatsoper (R. Strauss’s Eugene Onegin and Die Frau ohne Schatten); National Opera in Paris (Gluck’s Iphigénie en Tauride, Wagner’s Parsifal, Janáček’s The Makropulos Case, Szymanowski’s King Roger – the two latter co-produced with Teatro Real, Madrid); Palau de les Arts, Valencia (Onegin and the ballet El Amore Brujo by Manuel de Falla); Staatsoper, Berlin (Gordon’s A Rake’s Progress); Teatro Real in Madrid (Poppea e Nerone by Warlikowski, Alceste by Gluck), Welsh National Opera (Puccini’s Manon Lescaut), Third World Bunfight in Cape Town (Macbeth); National Theatre in Prague (Salome by R. Strauss), Savonlinna Festival in Finland (La traviata). She has collaborated with Israeli choreographer Barak Marshall on: Emma Goldman’s Wedding, Doda Leach, and Rooster, and with Korean choreographer Misook Seo (Seo Company) on the play A Table.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΝΑΔΗΣ


Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αριστούχος απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου (2012). Από το 1998 έως το 2009 παρακολούθησε μαθήματα πιάνου στο Ωδείο Βορείου Ελλάδος. Έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός με τις ομάδες ''Δρόμος με Δέντρα'' της Μάρθας Φριντζήλα και ''Grasshopper'' της Σοφίας Βγενοπούλου σε έργα των: A. D. Musset, Σοφοκλή, Ευριπίδη, Λ. Χρηστίδη, G. G. Marquez, Γ. Τσίρου. Έχει μεταφράσει και σκηνοθετήσει τα έργα: ''Festen (Οικογενειακή γιορτή)'' του T. Vinterberg και ''Σταγόνες πάνω σε καυτές πέτρες'' του R. W. Fassbinder στο Baumstrasse, και το ''Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι'' του B. M. Koltes στο Βυρσοδεψείο. Από το 2012 μέχρι σήμερα, συνεργάζεται με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και την ομάδα ''Grasshopper Youth'' στο Φεστιβάλ Εφηβικού Θεάτρου. Έχει γράψει μουσική για έξι παραστάσεις. Φέτος συνεργάζεται με την Ε. Σκότη και το θέατρο Επί Κολωνώ, με τη Μ. Πάσσαρη και το θέατρο οδού Κεφαλληνίας, με τη Σ. Βγενοπούλου και τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και με τον Γκάυ Στέφανου και το Μέγαρο Μουσικής.

Γιώργος Φριντζήλας


Απόφοιτος της δραματικής σχολής του Ωδείου Αθηνών. Ιδρυτικό μέλος της ομάδας θεάτρου «Δρόμος με δέντρα» και του θιάσου «Κανιγκούντα».

Συνεργάστηκε:
με το Εθνικό Θέατρο στις παραστάσεις «Ίων» του Ευριπίδη (σκην. Λυδία Κονιόρδου), «Αυτό που δεν τελειώνει» (σκην. Στάθης Λιβαθινός), «Δρ. Φάουστους» του Κρίστοφερ Μάρλοου (σκην. Δημήτρης Λιγνάδης), «Πέρσες» του Αισχύλου (σκην. Λυδία Κονιόρδου), «Καλιγούλας» του Αλμπέρ Καμύ (σκην. Γιώργος Σαχίνης), «Ο βυθός» του Μαξίμ Γκόρκι (σκην. Ρούλα Πατεράκη), «Φορτουνάτος» του Μ. Α. Φώσκολου (σκην. Μάρθα Φριντζήλα), «Αίαντας» του Σοφοκλή (σκην. Μάρθα Φριντζήλα).
με το Θέατρο Πολιτεία στην παράσταση «Η νύχτα του τράγου» (σκην. Σωτήρης Χατζάκης).
με το Θέατρο Δωματίου στην παράσταση «Blasted» της Σάρα Κέιν (σκην. Άντζελα Μπρούσκου).
με το Θέατρο του Νέου Κόσμου στην παράσταση «Κατερίνα Ισμαήλοβα-η λαίδη Μάκβεθ του Μτσένσκ» του Νικολάι Λέσκωφ (σκην. Μάρθα Φριντζήλα).
με το Θέατρο Τέχνης στην παράσταση «Η κυρία Κούλα» του Μίμη Κουμανταρέα (σκην. Νίκος Μαστοράκης).
με τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών στην παράσταση «Eyes in the colors of the rain» (ομάδα rootlessroot).
με το θίασο «Κανιγκούντα» στις παραστάσεις «Ηλέκτρα» του Ούγκο φον Χόφμανσταλ (σκην. Γιάννης Λεοντάρης) και «Η βοσκοπούλα» ανωνύμου συγγραφέα (σκην. Γιάννης Λεοντάρης).
με την ομάδα «Δρόμος με δέντρα» στις παραστάσεις «Ίων» του Ευριπίδη (σκην. Μάρθα Φριντζήλα), «Η κληρονομιά» του Μαριβώ (σκην. Μάρθα Φριντζήλα) και «Η τυφλή» του Ρ. Μ. Ρίλκε (σκην. Μάρθα Φριντζήλα).

ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΝΤΖΟΥΚΗΣ

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974 και μεγάλωσε στην Καλαμάτα.
Σπούδασε κλασική κιθάρα και ανώτερα θεωρητικά στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας και στο Κλασσικό Ωδείο Χολαργού.
Σπούδασε ζωγραφική και σκηνογραφία στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας με καθηγητές τους Γιάννη Ψυχοπαίδη και Γιώργο Ζιάκα.
Από το 1999 είναι συνθέτης και σκηνογράφος της ομάδας Δρόμος με δέντρα / Baumstrasse.
Από το 2002 έως το 2010 ανήκε στο δυναμικό του πρότυπου χώρου τέχνης Κρατήρας.
Το 2010 δημιούργησε με την Μάρθα Φριντζήλα τον χώρο τέχνης και εκπαίδευσης Baumstrasse στην Αθήνα (www.dentra.gr) και το 2012 ίδρυσαν το Αττικό Σχολείο Αρχαίου Δράματος (www.attikosxoleio.gr).
Είναι μέλος του μουσικού σχήματος The Κubara project.
Έχει λάβει μέρος ως μουσικός σε πολλές συναυλίες και φεστιβάλ στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή, την Κίνα και τις ΗΠΑ.

Έγραψε τη μουσική για τις παραστάσεις:
2021 Ευριπίδη Μήδεια σκην. Μ. Φριντζήλα (Εθνικό θέατρο)
2020 Stones and bones σκην. Rootlesroot (Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών)
2018 Αισχύλου Προμηθέας Δεσμώτης, σκην. Μ. Φριντζήλα (Φεστιβάλ Αθηνών)
2019 George Gordon Byron Κάιν, σκην. Μ. Φριντζήλα (Αστεροσκοπείο Αθηνών)
2017 When the dogs assailed their masters σκην. Rootlessroot (Φεστιβάλ Αθηνών)
2017 Cementary σκην. Π. Απέργη (Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών)
2017 Stones from God σκην. Μ. Φριντζήλα (Stockton University, New Jersey)
2016 Black black woods σκην. Rootlessroot (Cirk La Putyka, Praha)
2016 Μποστ Φαύστα σκην. Μ. Φριντζήλα (θέατρο Προσκήνιο)
2015 Αισχύλου Πέρσες σκην. Μ. Φριντζήλα (Αισχύλεια, Ελευσίνα)
2015 Europium σκην. Rootlessroot (Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών)
2015 Τσάι στης Κοντέσσας Περγκόλι σκην. Μ. Φριντζήλα (Baumstrasse)
2014 Collective loss of memory σκην. Rootlessroot (Ponec, Praha)
2014 Woman’s Memorabilia σκην. Rootlessroot (Φεστιβάλ Αθηνών)
2014 Σοφοκλή Αίας σκην. Μ. Φριντζήλα (Αισχύλεια, Ελευσίνα)
2014 Tanzheimer σκην. Π. Απέργη (Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών)
2013 Ευριπίδη Βάκχες σκην. Μ. Φριντζήλα (ΙΤΙ Κύπρος, Αισχύλεια Ελευσίνα)
2013 Πλάνητες σκην. Π. Απέργη (Tanzhaus Dusseldorf, Hellerau Dresden)
2013 From the side of a man/from the side of a woman σκην. Rootlessroot (Studio Tanca, Banska Bystrica, Slovakia)
2012 Chuck and Bruce σκην. Rootlessroot (Thomas Noon Dance Company, Spain)
2012 Bulldog Ant σκην. Rootlessroot (Theatre St.Gallen)
2012 Aridnere -Ενα παράδοξο καμπαρέ σκην. Μ. Φριντζήλα (Baumstrasse studio)
2011 Eyes In The Colors Of The Rain σκην. Rootlessroot σκην. Rootlessroot
2011 Ευριπίδη Ηλέκτρα σκην. Μ. Φριντζήλα (Baumstrasse studio)
2010 Making Of A Young Girl σκην. Rootlessroot (Norrdans Dance Company, Sweden)
2010 Ευγένιου Λαμπίς Η υπόθεση της οδού Λουρσίν σκην. Μ. Φριντζήλα (Θέατρο Πορεία)
2009 Drawing tiger like a dog σκην. Jozef Frucek, Λίντα Καπετανέα (Helsinki City Theatre)
2009 Ηλία Καπετανάκη Η Βεγγέρα σκην. Γιάννης Λεοντάρης (Εθνικό Θέατρο)
2009 Ιβάν Βιριπάεφ Γέννεσις 2 σκην. Γιάννης Λεοντάρης (Θέατρο Τέχνης)
2009 Μάρκου Αντώνιου Φόσκολου Φορτουνάτος σκην. Μ. Φριντζήλα (Εθνικό Θέατρο)
2008 UNA –unknown negative activity σκην. Jozef Frucek, Λίντα Καπετανέα (Tanec Praha)
2008 Σοφοκλή Αίας σκην. Μ. Φριντζήλα (Κρατήρας, Εθνικό Θέατρο)
2008 Ρόναλντ Σίμελλφένιχ Αραβική Νύχτα σκην. Μ. Φριντζήλα (Θέατρο του Νέου Κόσμου)
2007 Γιάννη Μαυριτσάκη Τυφλό Σημείο σκην. Μ. Φριντζήλα (Θέατρο Πορεία)
2007-8 Νικολάι Λέσκοφ Κατερίνα Ισμαήλοβα σκην. Μ. Φριντζήλα (Θέατρο του Νέου Κόσμου)
2005 Μαριβώ η Κληρονομιά σκην. Μ. Φριντζήλα (Κρατήρας)
2003 Ράινερ Μαρία Ρίλκε ο Ξένος σκην. Μ. Φριντζήλα (Κρατήρας)
2002 Ευριπίδη Ίων σκην. Μ. Φριντζήλα (Κρατήρας)
2002 Σ. Μπέκετ Σκιρτήματα - πώς να πω σκην. Μ. Φριντζήλα, Βασίλης Μαντζούκης (ΑΣΚΤ)
1998 Α. ντε Μυσσέ Δεν παίζουν με τον έρωτα σκην. Μ. Φριντζήλα (ΠΟΦΠΑ)
1997 Ε. Σβαρτς Ο Δράκος σκην. Μ. Φριντζήλα (ΠΟΦΠΑ)
1996 Φ. Γκ. Λόρκα Ματωμένος Γάμος σκην. Μ. Φριντζήλα (ΠΟΦΠΑ)

Σκηνογραφίες:
2019 George Gordon Byron Κάιν, σκην. Μ. Φριντζήλα (Αστεροσκοπείο Αθηνών)

2018 Αισχύλου Προμηθέας Δεσμώτης, σκην. Μ. Φριντζήλα (Φεστιβάλ Αθηνών)
2015 Αισχύλου Πέρσες σκην. Μ. Φριντζήλα (Αισχύλεια Ελευσίνα)
2015 Τσάι στης Κοντέσσας Περγκόλι σκην. Μ. Φριντζήλα (Baumstrasse)
2014 Σοφοκλή Αίας σκην. Μ. Φριντζήλα
2014 Ευριπίδη Ιππόλυτος σκην. Λ.Κονιόρδου
2013 Ευριπίδη Βάκχες σκην. Μ. Φριντζήλα
2012 Aridnere -Ενα παράδοξο καμπαρέ σκην. Μ. Φριντζήλα
2011 Ευριπίδη Ηλέκτρα σκην. Μ. Φριντζήλα
2010 Kωστή Παλαμά Τρισεύγενη σκην. Λ.Κονιόρδου
2009 Μάρκου Αντώνιου Φόσκολου Φορτουνάτος σκην. Μ. Φριντζήλα
2008-9 Λιουντμίλλα Πετρουσέφσκαγια Έρωτας σκην. Μ. Φριντζήλα
2008 Σοφοκλή Αίας σκην. Μ. Φριντζήλα σκην. Μ. Φριντζήλα
2008 Γιάννη Μαυριτσάκη Τυφλό σημείο σκην. Μ. Φριντζήλα
2008 Ρόναλντ Σίμελπφένιχ Αραβική νύχτα σκην. Μάρθα Φριντζήλα
2007 Νικολάι Λέσκοφ Κατερίνα Ισμαήλοβα σκην. Μ. Φριντζήλα
2005 Λ. Πετρουσέφσκαγια Έρωτας σκην. Μ. Φριντζήλα
2004 Μαριβώ H κληρονομιά σκην. Μ. Φριντζήλα
2004 Sinequanon Μυστικός δείπνος
2003 Ράινερ Μαρία Ρίλκε O ξένος σκην. Μ. Φριντζήλα
2002 Ευριπίδη Ίων σκην. Μ. Φριντζήλα
2001 Σ. Μπέκετ Σκιρτήματα- πώς να πω σκην. Μ. Φριντζήλα, Β. Μαντζούκης
2000 Ευριπίδη Άλκηστη σκην. Λυδία Κονιόρδου
1998 Τ. Ουίλιαμς Καλοκαίρι και καταχνιά σκην. Λ. Φιλίπποβα
1998 Α.ντε Μυσσέ Δεν παίζουν με τον έρωτα σκην. Μ. Φριντζήλα
1997 Ε. Σβαρτς Ο Δράκος σκην. Μ. Φριντζήλα
1996 Φ. Γκ. Λόρκα Ματωμένος Γάμος σκην. Μ. Φριντζήλα

Προσωπική δισκογραφία:
“Η υπόθεση της οδού Λουρσίν” (θέατρο Πορεία 2010)
“Κατερίνα Ισμαϊλοβα” (faosmusic 2008)
“Baumstrasse” (Libra music 2007)

Ατομικές εκθέσεις:
2003 Έκφραση - Γιάννα Γραμματοπούλου, Αθήνα
2001 ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καλαμάτας, Καλαμάτα

Υποκατηγορίες

Χορηγοί Επικοινωνίας

010 Elculture Logo Primary   2
040 Logowhiteonblackroundedgr
020 Logonew
030 Toradiofonogr 620x620 24
120 Better Q White
050 Logo
070 Logaki
090 Artic2